hotfile.com – opinie, narzędzia, porady

Programy do pobierania plików z hotfile.com

Posted on: 30 Maj 2009

W końcu! W opublikowanej wczoraj rano nowej stabilnej wersji JDownloadera (0.5.917) w końcu można bez problemów pobierać pliki z hotfile.com. Najnowszy JDownloader możecie pobrać za darmo z jego oficjalnej strony.

To już drugi program pozwalający pobierać z hotfile. O pierwszym – FreeRapid Downloader – wspomniałem kilka dni wcześniej.

Oba programy są darmowe, napisane w Javie (międzyplatformowe).

Słowa kluczowe (znalezione w statystykach bloga): program do linkow hotfile download, program do hotfile.

About these ads

Odpowiedzi: 37 to "Programy do pobierania plików z hotfile.com"

Jdownloader w wersji 0.6.193 nie pobiera plików z hotfile. Podaje za każdym razem info “plik nie znaleziony”

Najlepsza stronka do ściągania

http://rapideo.pl/polecam,rufi

data napisania tego…
Posted by: uploader on: 30 maj 2009

od tego czasu trochę się zmieniło :)
miejmy nadzieję że jdownloader zmodyfikuje wtyczkę :)

Nie wiele się zmieniło w tych programach. jDownloader odsługuje hotfile.com ale tylko premium, a FreeRapid Downloader w ogóle nie współpracuje z hotfile.
Oczywiście chodzi o wersje najnowsze.

JAK DZIŚ PRÓBOWAŁEM POBRAĆ GRE PLIK I WPISAŁEM This file is either removed due to copyright claim or is deleted by the uploader. cO TO OZNACZA NAPISZCIE MI PO POLSKU A NIE PO ANGIELSKU JESZCZE WCZORAJ PAMIĘTAM ŻE DZIAŁAŁO CZE MU DZIŚ NIE DZIAŁA SIĘ WAS PYTAM PROSZE O POMOC Z TYM

Tłumaczenie: “Ten plik jest usunięty z powodu skarg na łamanie praw autorskich lub został skasowany”.

JDownloader działa z hotfile tylko wtedy jak ma się premium. Ja kupiłem za smsa na 12 godzin i wtedy działało a teraz “wtyczka przestarzała”.

a ja własnie sciagam z hotfile.com i bez zadnej premki

Ja ma to samo nie da sie traz na JD co chwile wyskakuje haslo;/ jak ktos ma jakis inny program to niech zapoda;) pzrt5

Witam
Najlepszy sprawdzony sposób jak szybko sciagac na hotfile:
bez sciemy, nie jest to za darmo ale juz za 0,57gr mozna miec 1 gb do sciagniecia.
Jak dla mnie do zniesienia
Do tego można płacic smsem wiec nie tracimy czasu na przelewy.
Poprostu wejdzcie w link ponizej dokonajcie prostej rejestracji i sciagajcie najtaniej jak to mozliwe

http://rapideo.pl/polecam,marioo19

mam pytanie bo od paru dni jdownloader nie sciaga mi z hotfile twierdzi ze plik nie znaleziony choc tak naprawde istnieje, wie ktos jak to naprawic. mam najnowsza wersje ww. programu

kamil_mis udalo ci sie naprawić ten problem bo ja mam to samo dodam co jest oczywiste raczej konto premium posiadam

Bo tutaj chodzi o to,ze zmienil sie wyglad strony hotfile.com i wtyczka ktora znajduje sie w programie nie rozpoznaje jej :) Wlasnie wlaczylem JDownloadera i cos do hotfile.com zaaktualizowalo. Wtyczka sie pobrala ale i tak hotfile.com nie dziala w JDownloader :(

Mi też ostatnio nie pobiera z hotfile.com. Konto premium posiadam. Żadnego innego programu dościągania plików z hotfile.com obsługującego konta premium nie znalazłem. Chyba będzie trzeba się przesiąść na inny hosting.

Nie trzeba zmieniać hostingu. Po pierwsze na dniach HF albo JDownloader na pewno rozwiążą problem.

Po drugie z hotfile.com można pobierać programem USDownloader

Która wersja pobiera Hotfile? Ja mam 1.3.5.1 i odmiawia posłuszeństwa :\

Panowie znalazlem dla Nas tymczasowa odpowiedz dopuki nie zmodyfikuja wtyczki w jdownloaderze do polskie hotfile. Internet Download Manager sciaga na koncie premium i mozna w niego wkleic pare linkow naraz a nie pojedynczo jak w Flashgate czy innych akceleratorach pobierania. Trzeba jedynie na stronie hotfile wejsc w zakladke “moje konto” a nastepnie zaznaczyc opcje “bezposrednie sciaganie” i znow mozemy sie cieszyc automatycznym pobieraniem plikow Pozdrawiam i mam nadzieje ze pomoglem sam sie z tym glowilem i jak narazie nie znalazlem innego sposobu.

Niestety u nie to nie działa, mam idm i zaznaczona opcje bezposrednie pobieranie i niestety nic.

Witam no ja mam problem tego typu ze pliki z hf normalnie sie ściągają ale nie mogę załączyć swojego konta premium .. pisze ze unlimited …a później wykajuje mi ze invalid accont a jak wejde na stronkę czy ściągam link z przeglądarki to normalnie działa….

Witam, znalazlem rozwiazanie jak scigac wiele plikow naraz, proponuje Internet Download Manager ale przy zanaczeniu hostingu z jakiego sciagamy nalezy wpisac http://pl.hotfile.com/ i dodac nasze dane z premium inaczej nasze pliki nie beda sie sciagac

Gdzie to mam ustawic ?? nie moge tego znalezc ;/

Potwierdzam, działa ;)

mi jdownloader ciagnie hotfile ale po kazdym linku poza przerwa chce hasło z okienka[tokena]

Tutaj macie ciekawą alternatywę do konta premium na rapidzie, hotfile, megaupload itp: http://rapideo.pl/polecam,juri13 Wystarczy się zarejestrować. Na start dostajecie 200MB transferu gratis tak że możecie sobie sprawdzić jak to wszystko działa.

Ludziska Jdownloader 0.9.579 daje pobieranie z hotflile przy ustawieniu sam zgaduje kody z obrazków które są w niektóre dni tygodnia zgaduje je 5 minut okoo ale taka przerwa miedzy pobieraniami to mało pokazuje okienko z kodem po 10sek jak nie wpiszemy to zgaduje samo!!! W nocy nie ma kodów wiec sciąga sie od razu ;) świetny programik polecam niestety nie mam czasu na upload ale znajdziecie go tu http://www.dobreprogramy.pl/JDownloader,Program,Windows,13327.html
polecam

jak chcem cos sciongnąć przez hoftile to zaznaczam naciskam prawy przycisk myszki i tam nie pisze ze moge sciągnąć przez IDM a zawsze pisze i co mam wtedy zrobic jak ktos wie niech powie prosze!!!

zaznaczasz link, klikasz kopiuj, przechodzisz w zakładkę JD zbieracz linków , klikasz na niego czyli ten link w zakładce ;] dodaj wszystkie i masz -jeśli link jest trefny będzie obok czerwony krzyżyk to link jest lipny jak zielony ptaszek to git xD

sam niewierze w to co napisałem ^^

Proponuje koledzy bardzo dobry i bardzo prosty w obsludze ktorym jednym kliknieciem zmieniamy swoje ip

”DrUPnP” milego szukania

a ja mam takie pytanko? da rade ominac opcje wpisywanie hasła na hotfile w jd?

konto premium -> kupisz na znanym serwisie aukcyjnym :P

Majac konto premium pliki mozna tez sciagac podajac przed linkiem swoj login i haslo.
Dziala to z roznymiu programami typu download manager.

Plik przed wyglada tak
http://hotfile……..html
Plik przy uzyciu konta premium
http://user:password@hotfile……..html

ja sciaglam ten program i nic nie chce mi pobrac. jak ustawic aby za kazdym razem jak chce cos sciagc zeby mi sciagalo przez ten program? bo jak tylko wklejam linki to nie dziala. odpiszcie

JDownoader to najlepszy menedżer pobierania plików z serwisów hostingowych!

JDownloader działa zajebi$cie:) trzeba go tylko poprawnie skonfigurować -> piszę do tych co się tu udzielają ”nie_działa” ->ale z was patafiany xD

Zajebisty program…;D

a ja mam pytanie jak ściągnąć program do ściągania plików nie mając żadnego na komputerze jak ściągnąć jakiś plik wogóle ?

widze że tu nikt nie umie mi pomóc czy wy coś wiecie wogóle ?

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

WordPress.com Logo

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Twitter picture

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

%d bloggers like this: